Click and Win

Wednesday, December 15, 2010

TAG by tag heuer...

sebenar benarnye tajuk atas xde kne mengene....haha

sebelum lari dari topik asal dan termengarut marut, bek kembali ke jalan yg benar.
pOst nie sbb aku dpt tag "NICE BLOG AWARD"  from yaya..
pe yg nicenye kt blog aku nih, aku pon x dpt jwpan lg, n masih x mengerti..hahah

first kne uplOad pic award dlu~ lala





1. Kenapa aku pilih nama blog saya camtu?

badboybecomeblogger??
sebabnye aku xde sebab..haha. sebab yg sebenar, aku xtau ape sebabnye....kakaka

2. lima perkara yang aku suka?

aku suka aku, "dia", johnny, jessica, LV.... ( mesti kowg pelik en..haha)

3. lima perkara yang aku tak suka?
aku x suke owg yg aku x suke, bende yg aku x suke, mkanan yg aku x suke, menatang yg aku x suke, hmmm,,,ape2 yg aku x suke la..hahaha

4. tag orang lain..
ma mai 
topek
isam 
daud@daus 
undergroungutmpunye 
myramilo 
dayah 
lia 
yaya 

lai

lula lunera
 

okey,,cukup2.....
sume ini hanya duniawi semata2.....

No comments: