Click and Win

Tuesday, December 28, 2010

cOuntDOwn

hop hop!!
lau sebelum nih, post pasal politik, kita tinggalkan politik yg memeningkan wat seketika~ yeahh!!
sebenarnye, byk post yg bermain kt pkran aku, mcm2 yg aku nk post n kongsi kt kowg~ tp mOod xde la, soo, x pasal2, blog aku yg rock nih sunyi sepi tnpa pembaharuan post..haha








tup tap tup tap da nk abes 2010 eh, da nk masuk 2011, n bermakne da makin tua kita2 sume, bumi kita dan sesape saje..bermakne juga semakin dekat kita ke akhir zaman...haha ( pe aku merepek nih...zzzz )

hmmm...sblm nie ingt nk post psal present, sbb pe present uh aku bg, tp disebabkan kehlangan mood, x jd wat..tp xpe, for someone uh, tggu je, t akan dipost..hehehe



disebabkan 2010 akan meninggalkan kita,soo secara tidak wajib, kne la post pasal end year 2010 nih, lau x cam x bermakne lak belog nih en..haha. 2 pon akan dipost gk..tggu..haha
post pasal pe lg eyh..byk nih.. pe eh..haishh.....


okeyh lah..sje je nk merepek sbnarnye..terlanjur bkk blog nih en..hahaha. mengarut barang sepatah 2 patah, x salah..hahaha

cau~~~~~ ops... salam ^^

No comments: