Click and Win

Friday, December 3, 2010

DINNER @ ANNiVeSaRy





FUH....
tajuk nk gempak en,,dinner..haha. sebenarnye, my uncle (poyo seh) wat annivesary wedding die, so die jemput la adik beradik, sedare mare, sepapat sepupu, & seangkatan dengannye. Pak cik aku wat majlis nih kt PRIME CITY HOTEL kt Kluang..soo, sesape yg rase die tu owg kluang, mesti tau hotel nih, lau x tau, da boley la kuar dari kluang keyh..hahaha

tok pOst kali nih, aku rse aku x mo la taip byk2, sebb ajari aku agak kebas kerna~~ DOTA ....hahah. soO, kita zOom in je la, tgk la pic2 yg x seberape nih......




nie pndangan hotel dari depan, kat taman.. HOTEL PRIME CITY 



inilah kenderaan rasmi utk ke majlis~wahahaha


view dri tempat parking tingkat 4


nie kt dalam restoran dalam hotel prime city


pintu utama


view nie, aku sje amik, wat penuh pOst..hahaha


nielah pak cik aku (yg baju biru )


lepak ngn brader & cousin


hahahhahaha,, Nsem en..hahahahha (dessert 1st)


 nie ngn brader aku ( dessert 2nd..wahhaha )


 nie dessert 3rd...lom last..hahahahha


hahahaha..2 je la kot,,byk lg pic, tp lau sume nk masuk, berat la blog aku..hahaha..kemaruk2..hahaha



ok~~

sekian~~~ ;D







No comments: