Click and Win

Friday, December 31, 2010

~ COLOURFULL OF 2010 ~ ^^

2010.. year of colours ~
haish...rse malas je nk taip2 nih...tp sbb ari last taun 2010, nk x nk, kne la rajinkn dri.. kakaka..

lg brape minit je sblm kol 12.sblm taun 2011 menjelma, aku taip post nih, smbil memikirkan karangan yg aku nk wat, mende2 yg perlu aku merepek..hahaha

mcm2 terjadi kt taun 2010 nih, suke, duka, biase2, sume ade, complete..mmg taun yg lengkap..haha..tp lebih byk yg duka la kot..soo, aku xnk pandang blkang lg, ape2 yg berlaku kt taun 2010 nih, biarlah ia jd kenangan smpai mati aku ( lau ingat la..haha )..biar aku je la yg tau..terlalu byk kenangan2. mmg betol2 taun yg 'menarik'..haha

tp x sume kisah duka, yg menggembirakan pon ade~ ( i like!! ) haha.. disebabkan byk sgt mende yg berlaku kt taun 2010 nih, secara x langsung, aku pon malaih nk taip, sbb byk, 2 yg malas, lau sikit, tetap aku malas gk..haha.sebelum aku mengarut lebey byk..bek aku ke 'main topic'..

sempene taun 2010 yg semakin nk meninggalkan kita nih, aku pon cm biase la, cm owg2 len gk, nk cakap la en.. SELAMAT TINGGAL 2010~ taun yg memberi byk makna dan pengajaran dlm hidup aku..aku cukup menghargainya ^^ aku nk bukak buku baru~ ^^



sayonara ~ ~ ~


No comments: