Click and Win

Tuesday, June 21, 2011

Aku Rajin Rupenye~

HAHAHA...permulaan intro mestilah ketawa, untuk menunjukan dunia yang kita happy ( bukan ketawa jenis takbur@bongkak tu keyh...) wakakaka

 hahahahha...bangga tak aku???


sebenarnye aku nk belagak jap, bile da lme x hapdate nih, cmni la jadi, skali nk hapdate, intro mesti belagak, tajuk entry lagi la, belagak x hengat..hahaha

da masuk perenggan ke-3 nih, aku masih x memulakan MUKADIMAH utk kaitkan tajuk entry aku....sebabnye aku sedang mencube mencari idea sebaek mungkin utk membolehkan kowg2 tertipu bile bace!! hahaha...( hebat x aku?? )

ape nk tipu nih....susah ouh nk cari ayat tipu sunat nih...hahaha.bukan ape, teknik dan ayat2 yang bakal dipakai amatlah penting utk MEMPENGARUHI owg ramai....sape2 yang pernah join MLM, tau la teknik nih, aku x pernah join, tp aku pon tau@wat wat tau...hohoho

last2, masuk perenggan ke-5 bru nk start cite en, ape pon x boley..kekeke. bermulanya disini...............

knape aku cakap aku RAJIN....sebab time owg sibuk nk bercuti, aku plak sibuk wat short sem...mmg rajin la en, terbaek ( puji diri penting utk meningkatkn MOTIVASI diri........) tp jangan silap pahaman, aku wat short sem bkn sebab aku repeat paper or somting2 cmtu...aku saje nk buang mase dgan study...tu je...rajin en en en~~ hahaha.... da la aku amik subjek killer iaitu MICROCONTROLLER, dengan lectre2 nye skali killer..... amik aku...pdan2..hahaha..xpe, aku rajin!!! hahaha

 rajin dan berjaya adalah  pasangan yang ideal~~ x gitu???


p/s :: microC merupakan subjek untuk belajar memasak@memasak otak anda......

2 comments:

FieQ said...

Sesungguhnya kau amat rajin wahai kawanku...Amacam,Micro C macam haram an???hahaha...aku suke MICRO C!!!!;p
kesimpulannya...terpaksa jua habiskan module utk micro utk grad~
hehehe~ :D

Anonymous said...

rajin ah...haha :P